overstapservice en retouren

Unieke overstapservice.

 

Topkantoor kent voor nieuwe, overstappende bedrijven een overstapservice. Wat houdt dit in?

Vaak in het voortraject komen wij in contact met het bedrijf en hebben wij op basis van een aantal veel gebruikte kantoorartikelen een prijsvergelijking gemaakt. De artikelen die hiervoor zijn gebruikt hebben wij voor de nieuwe klant in een favorietenlijst geplaatst, zodat de klant bij zijn volgende bestellingen snel zijn favoriete kantoorartikelen kan terug vinden. Daarnaast begeleiden wij onze klanten in de eerste weken dat zij bestellingen willen doen. Op afstand en via het bestelsysteem kunnen wij de bestelling checken en voor de klant aanpassen als daar behoefte aan is. Wij proberen met de klant mee te denken en zodoende de bestelling zo goed mogelijk te verzorgen.

 

Retouren.

Topkantoor doet niet moeilijk als het gaat om retouren. Dus is er iets verkeerd besteld of is iets beschadigd afgeleverd, meld het ons dan z.s.m. Wij kunnen het 'verkeerde' artikel op laten halen en zorgen dat het juiste artikel wordt nageleverd. Om de transportkosten zo veel mogelijk te verkleinen kunnen wij soms vragen de 'verkeerde' artikelen per post aan ons te retourneren